pátek 9. března 2007

motýlek se vzbudí

你们好!
.
nejprve se musím omluvit. minulý týden se moje hlava odpojila od mých ramenou a odletěla. nevím jak, ale překonala gravitační pole země a skončila na geostacionárním oběhu 35.786 km přímo nad rovníkem. zvládnu to bez ní, ale tento blog může být zmatený.
.
hong-kong byl jako pohádka. slyšel jsi už pohádku o motýlovi, který políbil žábu, aby zjistil, že už je princ? nebo to byla princezna? já už nevím. vrátím se do hong kongu (s úsměvem na tváři) na konci měsíce abych viděl co se stane.

byl jsem v guangzhoui několik hodin, kde se ke mně přiblížil jeden pán a agresivně na mně šahal uprostřed ulice. říkal, že čína je ted' 'otevřená'. znechutil mne ale touto situace jsem si uvědomil: čína se otevírá novým nápadům, metodám a lidem. Myslím, že během desetiletí bude Čína světově nejliberálnější stát z hlediska mezilidských porozumění. ti, kteří tady před nedávnem byli, budou rozumět, co chci říct. hurá čína! já nejsem kvalifikovaný mluvit o politické situaci.

Poté, co vlak najel na trajekt a proplul přes úžinu, aniž bych si toho všiml, jsem dorazil do rušného města Haikou, hlavního města Chaj-nanu, což je ostrov v Jihočínském moři, kde Sibastian učí leteckou angličtinu od šestého měsíce. Zlatými hřeby byly: víkend v pobřežním letovisku, kde jsme žvýkali betelové ořechy a psí maso, pili hodně kokosového mléka přímo z kokosového ořechu, cpali jsme se 包子 (buchtami) tolik, že jsem skoro umřel, a měli jsme melounovou dietu což mi přišlo přihlouplé. nejlepší věc v chaj-nani bylo ale bastion. spíše než 42, smysl života je být s těmi které máš rád. ahoj všem, které mám rád.
.
já zítra sedět letící mašinu jít peking. se vracím protože se chci zaměřit na svoji čínštinu někde kde jí lidi mluví. zpátky do pekingu - kdo by si to pomyslel? milují život kde se plány mění každou chvíli. Kdyby to bylo jinak, hledal bych svoji pistoli.
.
život je tak velký. peace.

Žádné komentáře:

Okomentovat